Pandemia koronawirusa sprawiła, że przedsiębiorstwa, by zapewnić swoim klientom i pracownikom bezpieczeństwo, musiały przeorganizować dotychczasowy sposób funkcjonowania. W Clima Polska od zawsze stosowaliśmy najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny pracy, teraz jednak podwoiliśmy starania.
Zarówno w naszych salonach, jak i poza nimi możesz spodziewać się przestrzegania najnowszych standardów bhp oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Sprawdź, co konkretnie robimy, by zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Montaż i serwis klimatyzacji a koronawirus – jak dbamy o bezpieczeństwo klientów?
Montaż i serwis klimatyzacji to główne filary naszej działalności. Czynności tych nie da się jednak wykonywać zdalnie. Dlatego gdziekolwiek wykonujemy zlecenie – czy to w biurze klienta czy to w jego mieszkaniu – dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy stopień bezpieczeństwa. Nasi montażyści i serwisanci:
- zachowują bezpieczną odległość od rozmówcy i między sobą,
- pracują w jednorazowych rękawiczkach, które zakładają przed przystąpieniem do prac, a po ich zakończeniu wyrzucają do worka z odpadami,
- zakładają jednorazowe maseczki na nos i usta – to produkty medyczne posiadające niezbędne atesty,
- myją i dezynfekują ręce zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego – wodą z mydłem przez co najmniej 30 sekund lub środkiem z zawartością minimum 60 proc. alkoholu.
Co ważne, wszelkie prace montażowe i serwisowe planujemy w taki sposób, aby możliwe było ich wykonanie w bezpieczny, niezagrażający klientowi sposób. Dopasowujemy również godziny wizyt do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy.
Specjalne zasady funkcjonowania naszego biura i salonów
Zachowywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa obowiązuje nie tylko naszych montażystów i serwisantów, ale również pracowników obsługujących klientów. Nasze salony pozostają otwarte, w związku z czym dokładamy wszelkich starań, aby wizyty w nich były bezpieczne. Odwiedzający nas klienci i kontrahenci mają dostęp do dozowników z płynem odkażającym, a obsługa nosi maseczki i dezynfekuje ręce.
Żeby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, nasi pracownicy biurowi:
- pracują na zmianę,
- zachowują wymagane odstępy,
- często myją i dezynfekują ręce,
- dezynfekują przedmioty pracy – nie tylko biurka i lady, ale także włączniki światła, klamki, poręcze, telefony, klawiatury czy też myszki komputerowe,
- codziennie mierzą sobie temperaturę przy pomocy bezdotykowego termometru.
W Clima Polska zapewniamy dostęp do środków ochrony indywidualnej – płynów dezynfekujących, maseczek oraz rękawiczek, a także uczulamy naszych pracowników, by nie dotykali dłońmi okolic twarzy oraz przestrzegali higieny kaszlu i kichania. Co więcej, dbamy o to, aby pomieszczenia wspólne oraz obszary często używane były systematycznie i starannie sprzątane i dezynfekowane. W razie wystąpienia niepokojących objawów izolujemy pracownika.
Na bieżąco monitorujemy sytuację i dostosowujemy się do zmian. Troszczymy się również o sprawny przepływ informacji, dzięki czemu nasza załoga doskonale wie, jak radzić sobie w nowych okolicznościach.
ZADZWOŃ DO NAS
SPRZEDAŻ / REALIZACJA:
+48 22 290 26 46 wewn. 1
SERWIS: +48 22 290 26 46 wewn. 2
NAPISZ DO NAS
ZADZWOŃ DO NAS
SPRZEDAŻ / REALIZACJA: +48 22 290 26 46 wewn. 1
SERWIS: +48 22 290 26 46 wewn. 2